Torsdag

Shit vad trött jag är! Helt sjuukt!

Vet inte riktigt hur jag skall orka med denna dag eftersom jag vaknade med halsont också, men det är bara att åka till jobbet ändå. Har liksom inte tid eller råd att vara sjuk nu. I will do my best.

Igårkväll när jag kom hem så var vädret så fint att jag inte ville sitta inne. Jobbar man på kontor så uppskattar man verkligen att vara ute i solskenet. Eftersom vädret var så fint lyckades jag få med syster på en långpromenad på en timme, sköönt! Sedan var jag hemma, åt, fixade lite och provade nya klänningen. Lite senare gick jag över till Nergiz och chillade lite över en cigg. Just det!! Beställde en skitfin vit spetsklänning från Rare Fashion också, iih!

Nu måste jag yalla lite om jag ska hinna packa väska och hinna med buss. Pusss


Kommentarer
Postat av: Linnie

Hej, såg att du skrivit en recension på Nelly.se om en klänning från Elise Ryan. Funderar på att beställa hem en sådan klänning jag själv, men undrar hur den är i storleken, är väldigt kort & liten jag. Skulle du kunna skriva tillbaka till min blogg & berätta när du fått hem den hur den var? :) Mvh Linnie.

2010-05-28 @ 13:57:58
URL: http://linnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0