Tisdag

Hej bloggis!
Var ett tag sedan jag skrev, vet det. Men det har vart rätt mycket den senaste veckan både med jobb och fritid, har försökt vara så mycket som möjligt med vänner. I helgen var det fest båda kvällarna, fredagen bjöd på grill/vin på långholmen med fina friends vilket var helt underbart. Lördagskvällen spenderade jag med S och N, mys :)

Jag har vart lite ledsen sedan i söndags, kan inte sova på nätterna. Antar att det är hjärtat som reflekterar över allt som hänt det senaste året. Det är verkligen sjukt och jag har verkligen inte smält allt. För exakt ett år sedan var jag hemskt olycklig och trodde aldrig mer att jag skulle kunna skratta. Jag hinner inte med helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0