Onsdag och R.I.P navelpiercing

Idag är det onsdag! Vet att jag har varit lite seg med att uppdatera men jag antar att jag inte haft lust samt varit upptagen. Nu är jag tillbaka dock!

Vädret denna vecka har vart uuunderbart, sol och värme är det bästa jag vet. Fick jag sås skulle jag ha små, korta tighta jeansshorts på jobbet men det får vi ju inte enligt kontors-dresscode. Haha, fan då. Idag blir det iaf mina gladiator-sandaler som får sin första glimt av solen. Jag längtar gaalet till löning, då ska jag shoppa järnet. Behöver verkligen en massa saker, måste ha en kort blommig sommarklänning, jeansshorts, linnen.

Igårkväll tog jag ur min navelpiercing *grååter*, älskade ju den. Både snyggt och sexigt på samma gång. Jag piercar nog om den efter sommarn så den får längre tid på sig att läka. Min hade inte riktigt läkt vilket resulterade i att den kändes obehaglig, speciellt nu när det börjar bli varmt. Läketiden är ju 3-12 månader vilket är gaalet, har ändå haft min ett bra tag nu. Jag tog ur den nu så att jag slipper nåt fult ärr av allt sol och bad i sommar. Kroppen blev visst glad för hålet har redan växt igen över natten, haha. Visst känns det skönt att ha tillbaka sin fina navel..men jag piercar nog om mig efter sommarn som sagt. Vill kunna bada och sola utan att behöva tänka på naveln på Kos! (bara 5 veckor kvar typ, iih!!). Fick reda på att min ledighetsansökan gått igenom igår också, sweet!

Måste sticka till jobbet nu, seeeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0