Monday Morning

Shajjse, helgen svishade förbi innan jag hann blinka ungefär.

I fredags var det myskväll med Nergiz hemma hos henne där vi bara snackade skit och åt massa gottis. Riktigt skönt, jag sov som en stock den natten.
I lördags Var det ju tänkt att jag skulle shoppa, men jag orkade inte. På kvällen var det tänkt att jag och Maria (o några fler) skulle ha picknick och grilla, men vädret tillät inte det heller. Vi slog oss ned hemma hos henne, men en 3-liters dunk Chill Out och thaimat..en massa vin på det. Mys! Tillslut blev det hemmafest i Älvsjö och jag hade faktiskt riktigt kul :) Vi hoppade studsmatta och träffade en massa trevliga människor. Kändes sm riktig fjortisnostalgi, så härligt! Haha.. Vi fick iaf i oss 3 liter vin tillsammans och jag trodde att jag skull dö igår morse när jag vaknade hemma hos Marina, shiat. Men lite kaffe och 10 liter vatten hjälpte tillsist. Råkade verkligen bli all in och ingen av oss vet hur det gick till, hehe.

Rooolig helg! :) Är jag utvilad idag och ready for work? eeh...NEJ.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0