Söööndag :)

Today's gonna be a good day!

Det har faktiskt vart en riktigt skön helg och jag har inte gjort ett skit. Inga fester, ingen utgång (!!!), bara chiiilll. Väldigt ovanligt och väldigt skönt :) Annars brukar jag inte hinna sova ut på helgen eftersom man vill hitta på så mycket. Men både idag och igår har jag sovit typ 11 timmar per natt vilket jag tror min stackars kropp har längtat efter länge.

I fredags åkte jag till Marina dirr efter jobbet och chillade. Vid 20 tiden hamnade vi på Grönan för att se Mando Diao, som förövrigt jag har lyssnat på sedan jag var 14 och allt vad det innebär. Blir alltså lite nostalgi i hjärtat när jag får se dem spela, de är alltid grymma och helt underbara att se på. Väcker minnen och jag kommer ihåg vem jag är, svårt att förklara det där..

Igårkväll blev det bio med lillasyster, SATC 2. Bio är alltid roligt men det märktes att att det är sommar då det bara var halvfullt i salongen. Filmen var otroligt snygg och sevärd bara för det. Handlingen var sådär, ganska tråkig och förutsägbar. Men men, SATC måste ju ses :) Aldrig sett så många tjejer i samma biosalong!! Haha.

Nu är det söndag och jag ska snart ut och träna en timme i solen, sen hem och äta frulle. Vet inte vad som händer sen. Kanske sol på ballen, kanske Gudö...vi får se!



Åh ska visa min underbara spetsklänning också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0