2 Juni

Jag sitter i soffan och äter frukost som jag brukar. Måste del med mig av min stolthet över gårdagen också, jag sprang i 45 minuter! Och det var otroligt skönt. Ska börja försöka ta en runda om dagen nu innan vi sticker ner till Kos. Måste köpa springskor :) Brukade hata att springa men igår mådde jag verkligen kanoners i kroppen efter. (Sen att jag rökte 5 cigg igår på dagen hoppar vi över). Ikväll ska jag springa igen!

Gick förövrigt tidigare igår för att hämta mitt pass. Kollade öppettiderna på internet stämde icke överrens med verkligheten. Kändes ju eh..kul. Så jag gick över till Nergiz och chillade, hjälpte henne att beställa lite sexiga skor. På tal om det så tror jag att mina nelly-grejer kommer idag! Woho.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0